בלוג

עלינו להבטיח לעצמנו כי איננו פותחים את העסק מחדש ומסתבכים ומתחפרים עמוק יותר. ידועה לנו רמת ההכנסות והרווחיות שביצע העסק לפני המשבר ועלינו להפנים את העובדה שמה שהיה הוא לא מה שיהיה.

חֶבְרַיָּא, איזה מזל נפל בחלקנו להיות שותפים למשבר בריאותי עולמי שייזכר בהיסטוריה, (יהיה מה לספר לנכדים ולנינים), רק חבל שאין לאף אחד מאתנו את המותרות לסמוך על המזל ולבטח אסור לנו להמר על המזל. אנחנו חוזרים להחזיק את ההגה בידיים שלנו.
כל קמעונאי, בכל סדר גודל שהוא, מתמודד יום ביומו עם תחרות דינמית מתגברת, בעידן המאופיין בשינויים בהרגלי הצריכה, בהעדפות הקניה והחלטות הקניה של הלקוח, כשפרוסות לפניו אופציות נרחבות של ערוצי קניה פיסיים ודיגיטליים ולרשותו שפע של מידע והוא יודע להשתמש בו, לחפש, להתעניין, לחקור…
סגירת תפריט
Call Now Button דילוג לתוכן